ZC - GODZINY OTWARCIA
Pn – Pt. / 7:00 – 15:00
ZC - DANE KONTAKTOWE
adres: ul. Kiczury 10, 38-500 Sanok
e-mail: zc@spgk.com.pl
Zakład Ciepłowniczy
tel.: (013) 46 47 920
Zgłaszanie awarii ciepłowniczych:
tel.: (013) 46 47 883, 797 970 003
SPGK SANOK
zakład Ciepłowniczy
Jak i gdzie zgłosić awarię?
Jeżeli korzystacie Państwo z ciepła na cele c.o. lub c.w.u. dostarczanego z sieci ciepłowniczej, a nie posiadacie zawartej umowy sprzedaży ciepła z naszym przedsiębiorstwem, wszelkie uwagi dotyczące niedogrzewania, przerw w dostawie ciepła lub ciepłej wody, prosimy zgłaszać do administratora budynku, zarządu wspólnoty mieszkaniowej, lub konserwatora.
Jeżeli posiadacie Państwo zawartą z naszym przedsiębiorstwem umowę sprzedaży ciepła, tzn. jesteście odbiorcami ciepła, w przypadku stwierdzenia awarii lub jakichkolwiek zakłóceń w dostarczaniu ciepła do Państwa obiektów, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu pod nr tel. :
w godzinach 7:00 – 15:00 | 13 46 47 880 13 46 47 879 13 46 47 920 13 46 47 921 |
w godzinach 15:00 – 7:00 | 13 46 47 883 |
Wystąpienie awarii lub zakłóceń można zgłosić również osobiście w siedzibie Zakładu Ciepłowniczego przy ul. Kiczury 10.
Podczas zgłaszania zakłócenia, należy podać następujące informacje:
1. Rodzaj zakłócenia (niedogrzewanie pomieszczeń, brak ciepłej wody użytkowej itp.),
2. Miejsce wystąpienia zakłócenia (adres),
3. Nazwisko bądź nazwę zgłaszającego wraz z numerem telefonu lub adresem.
W trosce o właściwy poziom świadczonych usług wszystkie Państwa zgłoszenia pod powyższe numery są rejestrowane. Ponadto, w przypadku poważniejszych awarii
i spowodowanych tym dłuższych przerw w dostawie ciepła, pod podanymi numerami można uzyskać informację o przewidywanym terminie usunięcia awarii i wznowieniu dostarczania ciepła do Państwa obiektu.
Wszyscy pracownicy służb eksploatacyjnych Zakładu Ciepłowniczego posiadają udokumentowane kwalifikacje zawodowe w tym zakresie, oraz wieloletnie doświadczenie, gwarantujące szybkie i skuteczne usunięcie awarii, przy zachowaniu minimalnej uciążliwości tego procesu dla naszych Odbiorców i osób postronnych.